Bine ai venit

la Cursul de Inspector Resurse Umane – Cod COR 333304

Inspectorul de resurse umane, sau unul dintre oamenii cheie dintr-o firma. Ce inseamna resurse umane sau HR, si care este importanta acestui department intr-o firma?

Departamentul de  resurse umane  este unul dintre cele mai importante in orice companie.  Recrutarea, angajarea de personal, dar si modalitatea de derulare a raporturilor de munca fac parte din activitatea Inspectorului de resurse umane, si stiind ca  OAMENII sunt cei care fac ca o companie sa devina una de top, constientizarea importantei angajarii personalului potrivit pentru evolutia companiei este una din misiunile Inspectorului de resurse umane

O companie, conform ultimelor studii poate deveni competitiva doar avand ca angajati persoane proactive, orientate spre viitor, cu viziune, inteligenti si organizati, inspectorul de resurse umane avand un rol foarte important in acest segment.
In acest scop legea impune in companii obligativitatea angajarii unui Inspector de resurse umane.

Obiectivele unui Inspector de resurse umane, pe care le urmarim in cadrul cursului sunt impartite pe mai multe module:

  • Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului
  • Organizarea recrutarii si selectiei personalului
  • Intocmirea dosarului de pensionare
  • Dezvoltarea profesionala
  • Oferirea informatiilor privind problemele de personal
  • Planificarea activitatii proprii
  • Administrarea bazei de date de evidenta a personalului utilizand PC-ul
  • Intocmirea statului de plata pentru personalul incadrat
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la bugetul de stat
DURATA 1 LUNA
Costul cursului este de 450 ron 
Pentru cursantii care urmeaza cursul de CONTABILITATE in cadrul scolii noastre , se va acorda o reducere de 100 ron la curs .
  • Lucrul in echipa
  • Aplicarea prevederilor legale referitoare la securitatea si sanatatea in munca si in domeniul situatiilor de urgenta
  • Intocmirea documentelor de evidenta a personalului
  • Gestionarea documentelor de evidenta a personalului
  • Organizarea recrutarii personalului
  • Intocmirea registrului general de evidenta a salariatilor-REVISAL
  • Intocmirea statului de plata pentru personalul angajat
  • Administrarea bazei de date de evidenta a personalului
  • Competenta de a invata
  • Competente sociale si civice
  • Competente antreprenoriale
  • Planificarea activitatilor
  • Comunicarea cu angajatii

Veti invata in cadrul cursului metode specifice de recrutare si angajare, operarea  documentelor din departament,  metode de informare cu privire la noutatile legislative,gestionarea documentelor implicate in raporturilor de munca: Registrul de evidenta a salariatilor,Utilizarea programului REVISAL, Raporturile de munca,Contractul colectiv de munca,Intocmirea statului de plata , Dosarul de pensionare, Somajul cu aspectele sale, etc.  Se vor studia legile care privesc aceste raporturi, si se vor face demonstratii practice , studii de caz si evaluari de caz.

REDUCERILE DE CARE BENEFICIEZI LA CURSURI

5% DACA VII CU UN PRIETEN
10% DACA ACHITI CURSUL INTEGRAL
5% DACA ESTI STUDENT SAU ELEV
5% DACA ESTI SOMER

MODALITATI DE PLATA

  • 1 RATA SE ACHITA LA INSCRIERE
  • A 2 RATA SE ACHITA IN PRIMA SAPTAMANA DE CURS
Locatie CursDurataPret Platibil in Rate 
Oradea1 Luna450 LeiDAInscriere
Timisoara1 Luna450 LeiDAInscriere
Targu Mures1 Luna450 LeiDAInscriere
Ploiesti1 Luna450 LeiDAInscriere
Brasov1 Luna450 LeiDAInscriere

Diploma Finala

Diploma finala este eliberata de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei si este recunoascuta in Romania si Uniunea Europeana.
Se elibereaza Diploma de Calificare!

Centrul de formare Estetika Profesional ofera si consultanta in apostilarea acestei diplome, si deasemenea prin colaboratorii sai ofera si posibilitatea unui loc de munca.

Te-am convins?

INSCRIE-TE ACUM LA SCOALA ESTETIKA PROFESIONAL PENTRU A DEVENI UN BUN PROFESIONIST IN DOMENIU!
Centrele noastre din Oradea, Timisoara, Brasov, Ploiesti, Targu Mures si in curand in Bucuresti, Pitesti, Beius, Stei, Lugoj, Satu Mare.

Loading...